dimarts, 6 de novembre del 2012

RECOLZAMENT PASSAT, PRESENT I FUTUR

Bona tarda a tots i totes!

Avui a l'assignatura de Plàstica, amb la Roser Rahola, hem treballat amb els nostres dibuixos del informalisme i amb cartolines.

L'objectiu era crear una altra obra mitjançant aquests materials esmentats anteriorment.

Jo, he volgut representar el valor que té per a mi la gent del meu costat però això si, del passat, del present i del futur. Aleshores pensaràs... com ho has fet? Mira, jo he relacionat recolzament amb pedres.

He fet que hi hagin de 3 tipus, unes pedres buides, que representen aquelles persones que ja no hi son pero que han sigut molt importants per mi. Desprès trobem unes pedres que tenen una afegit del la meva obra passada del informalisme, i representen el present amb les persones que son important a la meva vida. Per últim, les pedres grises unes pedres que representen el futur.

També hi han 3 tamanys, les petites fan referència a persones que per molt que les conegui de poc son importants per mi, les mitjanes representen aquelles persones que parles cada molt pero que quan parles o quedes amb aquesta es com si no hagues passat el temps. I finalment les grans, pedres que fan referencia a les persones que convius, mare, pare, germans, germanes... això cadascu.

La imatge que podeu veure és el resultat de la meva obra!

Espero que us agradi!
Fins aviat!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada